Επιστροφές

Πολιτική Επιστροφών

Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή παραλαβής λάθος προϊόντος, το αίτημα επιστροφής πρέπει να καταχωρηθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής γραπτά στο [email protected]. Μετά την παρέλευση του διαστήματος αυτού, η επιστροφή δεν μπορεί να γίνει δεκτή.

Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εσάς.

⚠️ Σημείωση:
Το δικαίωμα υπαναχώρησης σύμφωνα με το άρθρο 4 §10 του ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων.
Ειδικότερα, προϊόντα των οποίων έχει ανοιχτεί η εργοστασιακή συσκευασία δεν επιστρέφονται.

Παραστατικό αγοράς
Για να γίνει δεκτή μια επιστροφή, είναι απαραίτητη η προσκόμιση του παραστατικού αγοράς.

Εάν έχει εκδοθεί τιμολόγιο, θα πρέπει να συνοδεύεται από δελτίο αποστολής, το οποίο θα πρέπει να τοποθετηθεί στη συσκευασία επιστροφής.

Μετά την παραλαβή των προϊόντων, το κατάστημα θα εκδώσει και θα σας αποστείλει το κατάλληλο παραστατικό στο e-mail σας.

Επιστροφές Χρημάτων

Η εταιρεία μας, σε περιπτώσεις που οι πελάτες μας θέλουν να ακυρώσουν την παραγγελία τους και να τους επιστρέφουν τα χρήματά τους, προσφέρει την ακόλουθη διαδικασία:

-Μας στέλνετε email στο [email protected] με Ονοματεπώνυμο, Αριθμό Παραγγελίας, IBAN, Όνομα Δικαιούχου και Όνομα Τράπεζας

Παρακαλούμε πολύ να τηρηθεί στο έπακρο η ακόλουθη διαδικασία ώστε να πραγματοποιηθεί άμεσα η επιστροφή χρημάτων.

Οι επιστροφές χρημάτων εφόσον εγκριθούν, ολοκληρώνονται σε διάστημα 2 έως 6 εργάσιμων ημερών ανάλογα με τον φόρτο εργασίας της εκάστοτε τράπεζας.

Αμέσως μετά την επιστροφή χρημάτων σας έρχεται ενημερωτικό email με το αποδεικτικό επιστροφής χρημάτων από την συνεργαζόμενη τράπεζα.

Ελαττωματικά προϊόντα & εγγυήσεις

Προϊόντα που παρουσιάζουν βλάβη μπορούν να επιστραφούν εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζεται από τη νόμιμη ή/και την εμπορική εγγύηση.
Για οποιοδήποτε σχετικό θέμα, παρακαλούμε επικοινωνήστε στο: [email protected]

Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος που βρίσκεται στα πλαίσια της ισχύουσας χρονικά εργοστασιακής εγγύησης, τότε μπορείτε να επιστρέψετε το προβληματικό είδος στην έδρα μας με δικά σας μεταφορικά έξοδα. Αφού γίνει ο απαιτούμενος έλεγχος, διαπιστωθεί το πρόβλημα, σας αποστέλλουμε με δικά μας μεταφορικά έξοδα νέο προϊόν, εφόσον υπάρχει σε διαθεσιμότητα ενώ σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας, ο ηλεκτρονικός λογαριασμός σας θα πιστωθεί το τελικό ποσό προς νέα αγορά πάντα με συνεχή ενημέρωση σας από το τεχνικό μας τμήμα με ισχύ ένα (1) μήνα. Τα προϊόντα επιστρέφονται στην πλήρη εργοστασιακή τους συσκευασία συνοδευόμενα με όλα τους τα παρελκόμενα και το παραστατικό αγοράς τους.

Στην περίπτωση κατασκευαστικού λάθους της πρώτης ημέρας D.O.A. – Dead on arrival και εφόσον το καλύπτει η πολιτική Doa του εκάστοτε κατασκευαστή, τότε μπορείτε να επιστρέψετε το προβληματικό είδος στην έδρα μας με δικά σας μεταφορικά έξοδα. Αφού γίνει ο απαιτούμενος έλεγχος, διαπιστωθεί το πρόβλημα και ότι όντως το προϊόν σας καλύπτεται από την πολιτική του Doa από τον κατασκευαστή, σας αποστέλλουμε με δικά μας μεταφορικά έξοδα νέο προϊόν, εφόσον υπάρχει σε διαθεσιμότητα ενώ σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας, ο ηλεκτρονικός λογαριασμός σας θα πιστωθεί το τελικό ποσό προς νέα αγορά πάντα με συνεχή ενημέρωση σας από το τεχνικό μας τμήμα με ισχύ ένα (1) μήνα.
Τα προϊόντα επιστρέφονται στην πλήρη εργοστασιακή τους συσκευασία συνοδευόμενα με όλα τους τα παρελκόμενα και το παραστατικό αγοράς τους.